8 ползи от Zumba тренировките, които ще ви помогнат да бъдете по-здрави и щастливи

Атлетик блог 17 (1)

Zumba е една от най-популярните групови тренировки през последните години. Хиляди хора са луди по този начин на спортуване и може би ти също си един от тях. Но знаеш ли, че Zumba е изключително полезна и за здравето ти? В тази статия ще научиш как Zumba тренировката ще те направи не само по-силен, но и по-здрав.

Работиш пред компютър? Значи и ти имаш нужда от този вид йога!

Атлетик блог 16 (1)

В човешкото тялото функционират около 600 мускула, а над 160 са в областта на врата ти. Затова днешната статия е посветена на упражненията за врат и значението им за тялото.

Как да имате плосък и стегнат корем?

Атлетик блог 12 (1)

Суперсерии за добре оформени коремни мускули в четири фитнес упражнения!

Добрите резултати идват с постоянството. Така желаните релефни форми на корема не се постигат лесно и, разбира се, сами знаете, че това е съвкупност от редовни тренировки и правилно хранене, превърнато в начин на живот.

Но дори и без „плочките“, може да имате перфектно оформени коремни мускули.

А и, кой ли не иска стегнат корем?

Предлагаме ви четири познати, но много ефективни упражнения, които да правите, когато сте в залата, за да стегнете коремните мускули.

5 СУПЕР ефективни фитнес упражнения за стегнати бедра и седалищна част

Атлетик блог 11 (1)

Най-добрата кръгова тренировка за оформяне на долната част на тялото!

Несъмнено една от любимите тренировки на голяма част от нас е тази за стягане на бедрата и седалищната част, особено за представителите на нежния пол.

Няма жена, която да не иска бедрата и дупето и да са супер стегнати и добре оформени. Разбира се, не изключваме и мъжката аудитория, която също е пристрастена към добре тренираната долна част на тялото.

Всичко, от което се нуждаете е самочувствие, което ще ви гарантираме с качествена фитнес тренировка, с акцент върху 5-те най-ефективни упражнения за седалището и бедрата.

Да започваме …

5 фитнес упражнения за стегнати ръце и гръб – перфектната тренировка за изправена стойка

Атлетик блог 10 (1)

Обикновенно, когато тренираме във фитнес залата, се фокусираме върху зоните, които смятаме за най-проблемни – дупе, крака, корем и др.

Разбира се, смятаме ги за частите от тялото, които най-много се набиват на очи, но има една тайна, която фитнес инструкторите знаят – правилно тренираната горна част е не само ключов фактор за добра фигура, а и защита от неправилна поза и наранявания.

Струва си да наблегнем точно на такъв тип тренировка, нали?

За да бъде максимално ефикасна кръговата тренивровка за горна част на тялото, ще ви покажем пет упражнения, които ще оформят мускулите ви така, че промяната да проличи дори и в начина, по който се движите.

Ползите от кръгова тренировка

Атлетик блог 9 (1)

Как кръговите тренировки повлияват на метаболизма и защо са толкова ефективни?

Спомняш ли си какво си обеща да направиш, когато настъпи новата година?

„Да сваля излишните килограми, да вляза във форма и да имам красива фигура!“

Моментът за мечтаното тяло настъпи, но не бързай с големите тежести, нито пък със сложните методики за напреднали. Ако търсиш бърз и ефективен начин да свалиш килограми и да влезнеш във форма, то кръговите тренировки са точно за теб!