Възможно ли е да направиш плочки на корема за четири месеца

Атлетик блог 27

Ах, заветните плочки на корема! За едни – повод за голяма гордост. За други – мечтана цел.

Ако четеш тази статия, по-вероятно си от вторите и би желал да узнаеш дали наистина е възможно постигането на плочки на корема в рамките на 3-4 месеца.

Няма да те лъжем – изискват се усилия и системност, но веднъж планираш ли си хранителния режим и тренировките, нещата стават значително по-лесни.

Пет начина да се промените и да постигнете по-високи цели – посланията от древността …

Атлетик блог (26)

Понякога от древността към нас, чрез човешкото познание, пътуват смайващо полезни уроци, и, ако ние се научим да разбираме тези древни послания правилно в контекста на съвременния живот, ще започнем да разбираме и познаваме себе си по-добре, а това би било от огромно значение за успешното ни представяне днес, утре, … и всеки следващ ден! Какво всъщност е необходимо? … ами, само да се съсредоточим малко повече в себе си …!

Предците ни са изповядвали теории и поддържали определени мисли и идеали, които са довели до здравословен, балансиран живот. Някои от тези практики датират от хилядолетия. Ако погледнете внимателно основните ценности, които са движели  хората, като древните гърци например, с изненада ще откриете, че много от ежедневните им принципи са все още актуални днес. Ето някои от тези уроци, които можете да приложите в живота си, а също и за по-добро здраве и отлична форма.

5 причини детето ти да спортува

Атлетик блог 22 (1)

Спортът е онази незаменима частица от здравословния начин на живот, която редица деца често пренебрегват по една или друга причина.

Но е редно да си признаем, че спортът не само оказва положително влияние на здравето им, но се „кичи” и с редица други положителни резултати, с които ще те запознаем днес.

Изтанцувай излишните килограми

Атлетик блог 18 (1)

Танцът е страст. Танцът е приключение. Танцът е удоволствие.

Когато човек танцува, светът около него спира да същестува, а музиката е неговият диригент към магическото, космическото, вечното. Няма да навлизаме в подробности дали съществуват хора, на които не им харесва да танцуват, а по-скоро ще се фокусираме върху нещо друго.

Знаеш ли кое е чудесното на танците? Това, което би те накарало да се престрашиш да поразкършиш талия дори пред погледите на познати и непознати?

Да, танцът неимоверно много освобождава от стреса и проблемите на ежедневието. Да, кара те да се чувстваш превъзходно, събирайки погледите на останалите в изумление от уменията ти.

Но може би най-хубавото на танца е, че човек може да изгори и излишните мазнини, които така старателно са се лепнали на различни места.

Как да изваеш хубава фигура с групови тренировки вместо традиционен фитнес в зала?

Атлетик блог 14 (1)

Постигането на перфектната фигура е също толкова трудно, колкото и поддържането на мотивацията да ходиш сам редовно на фитнес.

Ето защо, ако мотивацията ти често се крие из някой прашен долап вкъщи и не си от тези, които ще скокнат в 6 сутринта да ходят към залата, добра идея е да планираш извайването на идеалното тяло чрез използване на групови тренировки.

Представяме ти три основни причини защо тези тренировки са толкова по-ефективни от традиционното потене във фитнес. 

Как да повишиш ефективността от тренировките си във фитнес залата

Атлетик блог 13 (1)

Тялото ти се променя в унисон с нивото на стрес, на което го подлагаш. Ако не виждаш резултати от тренировките си в залата, решението е изключително просто – направи нещата по-трудни!

Някои подходи просто не помагат – например да гледаш снимки на жени и мъже с изваяни тела и да си казваш „аз никога няма да съм като тях”. Или пък да завършиш тренировката си без да си дал всичко от себе си! 

В края на краищата, тялото ти е машина, която може да се приспособи към всичко, и би го направило, само ако му се дадеш достатъчно добро основание за това. Тоест не е достатъчно само да се явиш в залата, трябва и да си дадеш малко зор!