Колко устойчиво е желанието ви за спорт?!

Атлетик блог (37)

Каквa е вашата спортна издръжливост и защо? Нее, не говоря за възможностите ви по време на тренировка или за това, колко дълго време можете да бягате, или плувате без почивка. Не! Нека поговорим за това колко устойчиво е желанието ви да спортувате и защо въобще се занимавате с това, след като животът ви предлага невъобразимо голям избор от изкушаващи възможности за забавления! Помислете за това! Защо упражнявате тялото си? Дали го е препоръчал вашият лекар? Искате ли да дадете добър пример на вашите деца? Имате наближаваща среща на випуска от гимназията или сватба?

Не ме разбирайте погрешно, всички тези причини за трениране са страхотни, наистина си заслужават усилията! Като персонален треньор, моята задача и отговорност е да мисля по-мащабно, а защо не да науча вас да мислите по същия начин, защото аз го смятам за по-градивен в този случай. Какво имам предвид ли?! Помислете какво ще се случи, след като достигнете теглото препоръчано от вашия лекар, или вашите деца следвайки чудесния пример, който им давате, сами да се включат в трениране на някакъв  вид спорт?

Възможно ли е да направиш плочки на корема за четири месеца

Атлетик блог 27

Ах, заветните плочки на корема! За едни – повод за голяма гордост. За други – мечтана цел.

Ако четеш тази статия, по-вероятно си от вторите и би желал да узнаеш дали наистина е възможно постигането на плочки на корема в рамките на 3-4 месеца.

Няма да те лъжем – изискват се усилия и системност, но веднъж планираш ли си хранителния режим и тренировките, нещата стават значително по-лесни.

Пет начина да се промените и да постигнете по-високи цели – посланията от древността …

Атлетик блог (26)

Понякога от древността към нас, чрез човешкото познание, пътуват смайващо полезни уроци, и, ако ние се научим да разбираме тези древни послания правилно в контекста на съвременния живот, ще започнем да разбираме и познаваме себе си по-добре, а това би било от огромно значение за успешното ни представяне днес, утре, … и всеки следващ ден! Какво всъщност е необходимо? … ами, само да се съсредоточим малко повече в себе си …!

Предците ни са изповядвали теории и поддържали определени мисли и идеали, които са довели до здравословен, балансиран живот. Някои от тези практики датират от хилядолетия. Ако погледнете внимателно основните ценности, които са движели  хората, като древните гърци например, с изненада ще откриете, че много от ежедневните им принципи са все още актуални днес. Ето някои от тези уроци, които можете да приложите в живота си, а също и за по-добро здраве и отлична форма.

5 причини детето ти да спортува

Атлетик блог 22 (1)

Спортът е онази незаменима частица от здравословния начин на живот, която редица деца често пренебрегват по една или друга причина.

Но е редно да си признаем, че спортът не само оказва положително влияние на здравето им, но се „кичи” и с редица други положителни резултати, с които ще те запознаем днес.

Изтанцувай излишните килограми

Атлетик блог 18 (1)

Танцът е страст. Танцът е приключение. Танцът е удоволствие.

Когато човек танцува, светът около него спира да същестува, а музиката е неговият диригент към магическото, космическото, вечното. Няма да навлизаме в подробности дали съществуват хора, на които не им харесва да танцуват, а по-скоро ще се фокусираме върху нещо друго.

Знаеш ли кое е чудесното на танците? Това, което би те накарало да се престрашиш да поразкършиш талия дори пред погледите на познати и непознати?

Да, танцът неимоверно много освобождава от стреса и проблемите на ежедневието. Да, кара те да се чувстваш превъзходно, събирайки погледите на останалите в изумление от уменията ти.

Но може би най-хубавото на танца е, че човек може да изгори и излишните мазнини, които така старателно са се лепнали на различни места.

Как да изваеш хубава фигура с групови тренировки вместо традиционен фитнес в зала?

Атлетик блог 14 (1)

Постигането на перфектната фигура е също толкова трудно, колкото и поддържането на мотивацията да ходиш сам редовно на фитнес.

Ето защо, ако мотивацията ти често се крие из някой прашен долап вкъщи и не си от тези, които ще скокнат в 6 сутринта да ходят към залата, добра идея е да планираш извайването на идеалното тяло чрез използване на групови тренировки.

Представяме ти три основни причини защо тези тренировки са толкова по-ефективни от традиционното потене във фитнес.