Какво да ям преди и след тренировка?

Атлетик блог (39)

Когато говорим за фитнес и тренировки в залата, има някои универсални въпроси, които инструкторите чуват почти всеки ден:

1. Как мога да извлека максимална полза от тренировките си?

2. Как мога да отслабна по-бързо, да изгоря възможно най-много калории и да се чувствам енергично достатъчно дълго, за да мога да се справя с всяка тренировка?

Въпреки че има и други елементи, които могат да повлияят на уникалната за теб ситуация, има един много прост отговор, който може да отговори на тези въпроси:

Яж!

И по-конкретно – яж правилните храни в правилното време.

5 съвети как да се храним здравословно навън

Атлетик блог 29

С нарастващия избор на ресторанти, става все по-лесно да поглезим небцето си навън. Невинаги, обаче, успяваме да намерим подходящо място, което да ни подхожда на хранителния режим или на здравословната диета.

Днес ще те запознаем с няколко полезни съвети за това как да се храниш здравословно и навън.

5 мита за протеините

Атлетик блог 21 (1)

Има огромно изобилие от митове, свързани с консумацията на протеините. Голяма част от българите, а и от световното население, няма идея от колко протеин има нужда или колко трябва да си набавя дневно.

Често консумираме сериозни количества млечни продукти и месо, които са около два пъти повече от необходимите ни протеини, както и прекомерни количества наситени мазнини и холестерол.

Тези, които следват растителни диети – богати на бобови култури и зеленчуци – си набавят протеин от източници, които осигуряват полезни хранителни вещества. Тези хранителни вещества спомагат за поддържането, изграждането и възстановяването на телесните тъкани; за синтеза на ензими и хормони; както и за доставянето на енергия, когато няма налични въглехидрати или мазнини.

В тази връзка, Атлетик Фитнес развенчава пет от най-разпространените митове за протеините:

Съвети за хранителен режим за влизане във форма

Атлетик блог 19 (1)

Трудиш се здраво всеки ден в залата, качваш тежестите и се потиш като в парна баня по време на кардиото?

Въпреки че това е изключително необходимо за желаните резултати и крайния успех, към който се стремиш, за съжаление не е достатъчно, за да свалиш мазнините, които желаеш.

Дори и да тренираш всеки ден по 1 час, ако през останалите 14-15 активни часове се „награждаваш“ с мазен чипс или пиеш бира с бургер за вечеря, резултатите ще са все така химерни.

Хранителният режим е повече от съществена част по пътя за увенчаване на усилията ти с успех. Той може да бъде определен като гръбнака на целия ти план – основата за здраво и стегнато тяло.

„Клин клин избива” или как да стопиш мазнините като се храниш с богати на мазнини храни

Атлетик блог 15 (1)

Нека си го кажем направо – мазнините имат лоша репутация. Могат да те поставят под риск от сърдечно-съдови заболявания или да покрият плочките, които толкова много извайваш в залата.

Но да махнеш изцяло мазнините от режима си с цел да изглеждаш добре, също не е отговорът. Може дори да ти изглежда учудващо, но, за да гориш мазнини, трябва да консумираш мазнини. Разбира се, ключът тук е да ядеш правилните (тоест здравословните) мазнини.

Новини от Атлетик Фитнес

Направихме допитване (анкета), както някои от вас знаят, за да чуем мнението и оценката ви за нашите услуги, с цел да ги подобрим и усъвършенстваме за вас.