Как да изваеш перфектна фигура с групови тренировки вместо традиционен фитнес в зала?

Атлетик блог 14 (1)

Постигането на перфектната фигура е също толкова трудно, колкото и поддържането на мотивацията да ходиш сам редовно на фитнес.

Ето защо, ако мотивацията ти често се крие из някой прашен долап вкъщи и не си от тези, които ще скокнат в 6 сутринта да ходят към залата, добра идея е да планираш извайването на идеалното тяло чрез използване на групови тренировки.

Представяме ти три основни причини защо тези тренировки са толкова по-ефективни от традиционното потене във фитнес. 

Read more ...

Как да повишиш ефективността от тренировките си във фитнес залата

Атлетик блог 13 (1)

Тялото ти се променя в унисон с нивото на стрес, на което го подлагаш. Ако не виждаш резултати от тренировките си в залата, решението е изключително просто – направи нещата по-трудни!

Някои подходи просто не помагат – например да гледаш снимки на жени и мъже с изваяни тела и да си казваш „аз никога няма да съм като тях”. Или пък да завършиш тренировката си без да си дал всичко от себе си! 

В края на краищата, тялото ти е машина, която може да се приспособи към всичко, и би го направило, само ако му се дадеш достатъчно добро основание за това. Тоест не е достатъчно само да се явиш в залата, трябва и да си дадеш малко зор!

Read more ...

РАБОТНО ВРЕМЕ 03.03.2017

Уважаеми клиенти,

Работното време на залите на 03.03.2017 (петък) ще е от 08:00 до 22:00ч.

Как да имате плосък и стегнат корем?

Атлетик блог 12 (1)

Суперсерии за добре оформени коремни мускули в четири фитнес упражнения!

Добрите резултати идват с постоянството. Така желаните релефни форми на корема не се постигат лесно и, разбира се, сами знаете, че това е съвкупност от редовни тренировки и правилно хранене, превърнато в начин на живот.

Но дори и без „плочките“, може да имате перфектно оформени коремни мускули.

А и, кой ли не иска стегнат корем?

Предлагаме ви четири познати, но много ефективни упражнения, които да правите, когато сте в залата, за да стегнете коремните мускули.

Read more ...

5 СУПЕР ефективни фитнес упражнения за стегнати бедра и седалищна част

Атлетик блог 11 (1)

Най-добрата кръгова тренировка за оформяне на долната част на тялото!

Несъмнено една от любимите тренировки на голяма част от нас е тази за стягане на бедрата и седалищната част, особено за представителите на нежния пол.

Няма жена, която да не иска бедрата и дупето и да са супер стегнати и добре оформени. Разбира се, не изключваме и мъжката аудитория, която също е пристрастена към добре тренираната долна част на тялото.

Всичко, от което се нуждаете е самочувствие, което ще ви гарантираме с качествена фитнес тренировка, с акцент върху 5-те най-ефективни упражнения за седалището и бедрата.

Да започваме ...

Read more ...

5 фитнес упражнения за стегнати ръце и гръб – перфектната тренировка за изправена стойка

Атлетик блог 10 (1)

Обикновенно, когато тренираме във фитнес залата, се фокусираме върху зоните, които смятаме за най-проблемни – дупе, крака, корем и др.

Разбира се, смятаме ги за частите от тялото, които най-много се набиват на очи, но има една тайна, която фитнес инструкторите знаят – правилно тренираната горна част е не само ключов фактор за добра фигура, а и защита от неправилна поза и наранявания.

Струва си да наблегнем точно на такъв тип тренировка, нали?

За да бъде максимално ефикасна кръговата тренивровка за горна част на тялото, ще ви покажем пет упражнения, които ще оформят мускулите ви така, че промяната да проличи дори и в начина, по който се движите.

Read more ...