РАБОТНО ВРЕМЕ НА ЗАЛИТЕ ПРЕЗ МАЙСКИТЕ ПРАЗНИЦИ

РАБОТНО ВРЕМЕ НА ЗАЛАТА ПРЕЗ ПРАЗНИЧНИТЕ ДНИ:

 

01.05 /понеделник/ от 08:00 до 22:00ч.

08.05 /понеделник/ от 08:00 до 22:00ч.

24.05 /сряда/ от 08:00 до 22:00ч.

 

ЩЕ СЕ ПРОВЕЖДАТ ВСИЧКИ ГРУПОВИ ТРЕНИРОВКИ В РАМКИТЕ НА РАБОТНОТО ВРЕМЕ.

 

Екипът на Атлетик Фитнес ви пожелава приятно изкарване на предстоящите празници!

8 ползи от Zumba тренировките, които ще ви помогнат да бъдете по-здрави и щастливи

Атлетик блог 17 (1)

Zumba е една от най-популярните групови тренировки през последните години. Хиляди хора са луди по този начин на спортуване и може би ти също си един от тях. Но знаеш ли, че Zumba е изключително полезна и за здравето ти? В тази статия ще научиш как Zumba тренировката ще те направи не само по-силен, но и по-здрав.

Read more ...

„Клин клин избива” или как да стопиш мазнините като се храниш с богати на мазнини храни

Атлетик блог 15 (1)

Нека си го кажем направо - мазнините имат лоша репутация. Могат да те поставят под риск от сърдечно-съдови заболявания или да покрият плочките, които толкова много извайваш в залата.

Но да махнеш изцяло мазнините от режима си с цел да изглеждаш добре, също не е отговорът. Може дори да ти изглежда учудващо, но, за да гориш мазнини, трябва да консумираш мазнини. Разбира се, ключът тук е да ядеш правилните (тоест здравословните) мазнини.

Read more ...

Как да изваеш хубава фигура с групови тренировки вместо традиционен фитнес в зала?

Атлетик блог 14 (1)

Постигането на перфектната фигура е също толкова трудно, колкото и поддържането на мотивацията да ходиш сам редовно на фитнес.

Ето защо, ако мотивацията ти често се крие из някой прашен долап вкъщи и не си от тези, които ще скокнат в 6 сутринта да ходят към залата, добра идея е да планираш извайването на идеалното тяло чрез използване на групови тренировки.

Представяме ти три основни причини защо тези тренировки са толкова по-ефективни от традиционното потене във фитнес. 

Read more ...

Как да повишиш ефективността от тренировките си във фитнес залата

Атлетик блог 13 (1)

Тялото ти се променя в унисон с нивото на стрес, на което го подлагаш. Ако не виждаш резултати от тренировките си в залата, решението е изключително просто – направи нещата по-трудни!

Някои подходи просто не помагат – например да гледаш снимки на жени и мъже с изваяни тела и да си казваш „аз никога няма да съм като тях”. Или пък да завършиш тренировката си без да си дал всичко от себе си! 

В края на краищата, тялото ти е машина, която може да се приспособи към всичко, и би го направило, само ако му се дадеш достатъчно добро основание за това. Тоест не е достатъчно само да се явиш в залата, трябва и да си дадеш малко зор!

Read more ...